Martinepoot’s Weblog


koeien? vlaai? wat is dit!
February 22, 2008, 4:07 pm
Filed under: Uncategorized

Heb je ook wel eens een moment gehad waarop je dacht van WOW! wat is dit? Nou ik wel. Vandaag nog met een bezoekje aan het toilet.. ik loop gewoon rustig naar deur toe, nog niks aan de hand.. ik doe de deur open en wordt meteen overvallen met een windvlaag van verse koeieralph.jpgnvlaaien! koeee1.jpg
Het is mischien niet zo bijzonder, dat zo’n geur in het toilet hangt, maar dit ralph.jpgwas zo erg dat ik er spontaan de slappe lach van kreeg! Voortaan neem ik wel een Ralph Lauren luchtje mee de wc in, ter bescherming.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

