Martinepoot’s Weblog


ikea
February 26, 2008, 8:32 pm
Filed under: Uncategorized

Vandaag naar Ikea geweest! Echt leuk had er super veel zin in! totdat er een hele lange rij met grommende auto’s stond te zoeken naar een parkeerplek. Ik vroeg mij af waar al die mensen het geld vandaan halen..maar ik bedacht mij, dat ik zelf ook in die rij stond met stinkende uitlaatgassen. Zelfs als het vakantie is en je verwacht dat iedereen richting een warm land of een ijskoud skiegebied opweg is, is de Ikea drukker dan drukst. Toch blijf ik het altijd leuk vinden. Mensen met karren vol spullen (soms bijna een stuk raamkozijn tegen je aan, want je eigen kar is ‘natuurlijk’ het belangrijkst en niet de mensen die naast je lopen) kleine kinderen in de ballen bak, mensen die zich volproppen met zweedse worsten en gerechten. Er is altijd wel wat te zien.
Hoe gezellig Ikea ook is, ik irriteer mij toch aan een ding; de doehetzelfvouwplakboorhammer artikelen! een simpel kastje met 6 simpele laadjes heeft een inelkaarzettijd van wel 2 uur! (tenminste dat is mijn ervaring).
Na een dagje Ikea ben ik erachter gekomen dat Ikea leuk is als je geduld hebt en kan lachen om de verschillende mensen met hun manier van doen 

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

