Martinepoot’s Weblog


March 11, 2008, 7:47 pm
Filed under: Uncategorized

p3082625.jpgp3082631.jpg
Afgelopen weekend ben ik naar de opening van de tentoontstelling van Marcel van der Vlugt geweest in de Kunsthal. Zonder uitnodiging zijn we binnen gekomen en het was echt een leuke ervaring! De foto’s op groot formaat zijn nog mooier dan op een kleine afbeelding op je computer scherm. Ook om de sfeer te voelen bij zo’n opening is heel goed. Kleinere groep mensen en anders.
Wat ik alleen nog steeds niet weet.. Er liep een man rond die mij zo bekend voorkwam. Een man met lange haren, donkebruin, naar achter. Het leek op een schrijver, maar ik ben er nu nog steeds niet achter wie het is!
Marcel van der Vlugt is zeker wel een van mijn favoriete fotografen.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

