Martinepoot’s Weblog


Painting tree
March 18, 2008, 3:52 pm
Filed under: feel, researche

Een paar dagen geleden zat ik in de bus, zoals elke dag naar school. Meestal naar buiten starend en wegdromend. Vrijdag keek ik gewoon naar buiten, naar de bomen, het gras, de eenden en het brandend zonnetje die je zo lekker warm maakt. Eén boom viel mij die dag op. Het had verschillende vakjes en hele gekke structuur die ik al goed vanuit de bus kon zien. De boom had iets weg van een schilderij gemaakt van olieverf. Waarschijnlijk komt dat doordat stukjes schors op verschillende plekken eraf gevallen was. Ik denk dat ik zo even een stukje ga wandelen en een foto van die boom ga maken, want ik zie hem telkens voor me en krijg ik zin om mijn penselen te pakken en de boom na te schilderen met zijn vele gekleurde vakjes van geel, lichtgroen, donkergroen.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

