Martinepoot’s Weblog


Sparta- Feyenoord
March 25, 2008, 6:06 pm
Filed under: Uncategorized

kuip_18.jpglogo_feyenoord.jpgAfgelopen zaterdag ben ik voor het eerst in een echt voetbalstadion geweest! Dat was echt een leuke ervaring. De wedstrijd Sparta- Feyenoord was goed en in zo’n groot stadion helemaal vol met mensen maakt het de wedstrijd nog extra spannend.
Er was wel een nadeel.. ik zat in het Sparta vak en aangezien ik voor Feyenoord ben was dat wel een kleine tegenvaller, maar niks hield mij tegen om te juichen voor de mooie doelpunten van Feyenoord! Je voelt je dan wel een beetje bekeken. Ik vroeg mij daarna wel af, hoe het zou voelen als je verminkt bent aan je lichaam en mensen constant naar je kijken. Het is mischien een ver gezochte vergelijking, maar toch kwam dat idee bij mij naar boven, want toen Sparta scoorden stond iedereen op om te juichen en ik bleef zitten met al die staande mensen om mij heen. Dat voelde heel raar, alsof je ingesloten zat. Zelfde als je in een rolstoel zit dan zie je de mensen altijd op die manier..
Het was ook heel erg koud en helemaal als je ong. 3 uur lang stilzit, maar het was het waard. Wel heel erg jammer van de eindstand. feyenoord had onterecht veloren!
 

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

