Martinepoot’s Weblog


warm, vol, vallen, bus
April 3, 2008, 10:08 am
Filed under: Uncategorized

3 woorden die ik gister meegemaakt heb in de busrit opweg naar huis. Meestal valt de drukte wel mee en kan je nog zitten of ergens goed staan, maar gister aan het einde van de dag, was het drukker dan ooit! Natuurlijk had ik toen net heel veel spullen bij me, 3 tassen, waarvan 1 met breekbare spullen en dan nog een schooltas. Ik voelde mij net een pakezel die met de bus moet, omdat zijn poten het niet meer doen.
Toen de bus aankwam werd ik eerst heel sagerijnig, zo’n volle bus, hoe pas ik daar ooit in met al mijn spullen! maar toen ik eenmaal stond en de bus begon te rijden, moest ik eigenlijk keihard lachen (van binnen dan). Iedereen probeert zijn evenwicht te houden en bij elke bocht val je zowat tegen je buurman aan. Een kachel was ook niet nodig, want de mensenmassa zorgt er al voor dat het warm genoeg was.. na een paar minuten werdt het wel vervelender. Ik kreeg zelfs kramp door het zo stevig vasthouden om niet om te vallen! gelukkig moest ik er na 10 minuten alweer uit en kon ik lekker thuis alles op de bank gooien en zitten.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

