Martinepoot’s Weblog


11:21
April 11, 2008, 9:33 am
Filed under: Uncategorized

Op dit moment ben ik bezig met de volgende opdracht een powerpoint presentatie over soap store, without the real soap. Het lokaal is zo warm dat ik net met een blaadje ben gaan waaieren en mijn ogen kriebelen. Heel gek en irritant, maar voelt heel vreemd. En er zit telkens een liedje in mijn hoofd.. maar ik heb geen idee hoe het liedje en de artiest heet! ik zou het wel willen neurien nu, maar dan kan je niet op mijn blog horen.
Ik denk dat ik zo even op youtube ga kijken of het liedje er mischien opstaat. Volgens mij heette ze iets van Samantha.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

