Martinepoot’s Weblog


‘opa’ Dirk
April 18, 2008, 8:34 pm
Filed under: Uncategorized

Deze week is de blog even uit mijn beeld geweest. Stress, andere dingen aan mijn hoofd, te weinig slaap. Kortom geen tijd en zin kunnen vinden mijn belevenissen op te schrijven.
Vandaag heb ik wel weer iets meegemaakt. Het was heel fijn, maar tegelijkertijd ook raar. Er zat een vrouw in de bus die zoveel leek op Tante Sjaan uit Ede. Eigenlijk is zij de tante van mijn moeder, maar het voelt als een oma. Vorig jaar is ‘opa’ Dirk overleden.. maar vandaag leek het net alsof ik weer even terug was naar een paar jaar geleden. Ik rook de geuren van toen en hoe gezellig het altijd was en echt alles kon ik nog herinneren. De kleuren van de kleden op de grond, het leer van de bank, de grote schommel in de tuin en de lekkerste kippensoep (die niemand lekkerder kan maken).
Gek is dat, dat je zo intens bepaalde dingen kan herinneren dat het lijkts alsof je er nog bent..

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

