Martinepoot’s Weblog


bevroren schoonheid
May 7, 2008, 5:38 pm
Filed under: Uncategorized

Een tijdje geleden had ik een idee voor Fotografie. Bevroren schoonheid. Alles in ijskleuren, blauw en echt heel ijzig. Als je dan naar de foto kijkt, dan krijg je het gewoon koud brrr. Ik had allemaal afbeeldingen bij elkaar gezocht ideeën geschetst. Maar.. het was te moeilijk en ik moest dus van dat ene idee afstappen. Nu 2 weken later vind ik het nog steeds moeilijk inspiratie ergens anders uit te halen. Vandaar dat ik vandaag toch de foto’s gemaakt heb, als test, thuis, maar jammer genoeg is het inderdaad heel moeilijk. Je ziet alleen wit. Ik had de vriezer gefotografeert en daarbij stoom vanuit een pannetje. De stoom zag je wel een beetje, maar lang niet scherp of duidelijk genoeg om er ook maar wat interessants aan te vinden.
Er zit niks anders op weer mijn hoofd te gebruiken om wat anders te verzinnen. Het probleem is alleen, waar haal je inspiritatie uit als je gewoon even helemaal leeg bent?

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

