Martinepoot’s Weblog


bah, walgelijk
May 16, 2008, 7:04 am
Filed under: feel

Gisteravond knalde ik echt bijna uit elkaar van woede! Ik keek het programma puberruil waar twee pubers met elkaar geruild worden en een paar dagen anders moeten leven. Een meisje van t Gooi had geruild met meisje die bij circus Rens werkt. Het maakte mij zo boos dat het meisje van t gooi zo ontzetten verwend was! verschrikkelijk.. het meisje van circus rens werd zelfs uit gelachen op de hockey dat ze bij circus werkt en ze vonden het zielig. Dat zeg je toch niet! zij werkt tenminste kunnen die andere meisjes niet zeggen. Krijgen alles toegestopt van mama, hoe moet dat later in hun leven als ze een tegenslag te verwerken krijgen? is dat ook op te lossen met geld. Sommige mensen werken tenminste en weten hoe het is om niet alles te krijgen. Bah ik walg van dat soort mensen. zouden ze wel weten wat er in de wereld gebeurd? Blijkbaar niet want toen ze moest werken in het circus ging ze bijna huilen omdat ze clown moest spelen! Ik kan hier echt nog uren over door tiepen.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

