Martinepoot’s Weblog


May 28, 2008, 4:04 pm
Filed under: Uncategorized

ik zie het even allemaal niet meer zitten.. fotografie mislukt en nog zo mijn best op gedaan. Stress, moet nog van alles afmaken. Fashion morgen.. en ik weet toch wel dat altijd wat ik ook doe het niet goed is. Elke dag tot 0.00 uur voor school werken. Ik ben het gewoon even heel erg zat en ik heb zin om alleen maar even te gaan janken, keihard! tuurlijk andere mensen hebben het nog moeilijker, maar dat kan mij nu niks schelen! Stom,  ik ben gewoon boos en verdrietig tegelijk, waarom nou die stomme kut foto’s mislukt!!!! helemaal niet creatief en zo lelijk uit de printer. Nu alles over doen! en waar haal ik die tijd vandaan!! bah.. bah bah… gewoon niks meer te vertellen.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

